Kā Creditea gāja pirmajā pusgadā Latvijā?

creditea survey image

Creditea Latvijā sākām ieviest pagājušā gada rudenī – tātad aptuveni pusgads pagājis un varam atskatīties, kā mums ir gājis? Kā to novērtēt?

Varētu skatīties uz budžeta izpildi vai finanšu rādītājiem, taču pats galvenais vērtējums ir patiesi vienkāršs – vai cilvēki mums ir uzticējušies un lieto mūsu pakalpojumus?

Ar milzīgu gandarījumu mēs secinām, ka atbilde ir apstiprinoša – pirmā pusgada laikā Creditea ir izvēlējušies vairāk kā desmit tūkstoši cilvēku, kas ikdienā lieto mūsu maksājumu kartes un lietotni.

Ar nepacietību gaidījām, ko rādīs rezultāti, jo Latvijas tirgū ienācām ar jaunas paaudzes finanšu pakalpojumu, kas balstās uz ērtību, vienkāršību, skaidrību un atklātību, nevis tradīciju vai statusu. Ar jaunu tehnoloģiju palīdzību mēs uzrunājām jaunu cilvēku paaudzi – ne vienmēr gados jaunu, taču jaunu savā attieksmē pret to, kādiem ir jābūt ikdienas finanšu pakalpojumiem. Mēs no sirds centāmies radīt jaunu, labāko piedāvājumu un vienmēr strādāt ar draudzīgu attieksmi.

Mēs daudz uzmanības pievēršam lietošanas ērtībai un tādēļ katru dienu sekojam līdzi Creditea lietotnes vērtējumam Google Play un Apple vietnēs – nekas nav patiesāks par pašu lietotāju izteiktu viedokli. Un te redzam, ka mūsu lietotne ir sasniegusi augstu attiecīgi 4.5 un 4.7 punktu reitingu. Salīdzinājumam, vairumam Latvijā populāro tradicionālo banku lietotņu Google Play reitings ir 3.3 – 4.3 punktu robežās.

Izvērtējām arī ar Creditea maksājumu kartēm veikto darījumu statistiku. Jāsaka, ka te mums nebija pārsteigumu – karšu lietošanas paradumi ir tikpat dažādi kā Creditea lietotāju personības. Maksājumu kartes visvairāk tiek izmantotas ikdienas darījumiem - pirkumiem veikalos, degvielas uzpildes stacijās, par taksometriem, kā arī daudz pirkumu internetā gan vispār zināmās vietnēs, gan veikalos par kuriem nekad agrāk nebijām dzirdējuši.

Cita lieta, kas atšķir Creditea ir mūsu lojalitātes programma, kuras ietvaros pirmā darbības pusgada laikā ir izmaksāti jau aptuveni 50 tūkstoši eiro – tātad redzam, ka cilvēki šo novērtē.

Paldies Tev par uzticēšanos!

Prieks, ka pirmais pusgads mums visiem kopā ir izdevies un tālāk strādāsim, lai pilnveidotu mūsu pakalpojumus, uzlabotu lietotni, domājam jaunas kampaņas, jaunus piedāvājumus, aktīvāk iesaistīsimies Latvijas ikdienas dzīvē.