Creditea

Finanšu pasaule mainās. Un Creditea ir viens no šo izmaiņu virzītājspēkiem.

Biežākās problēmas un to risinājumi identifikācijas procesā

Zemāk esam apkopojuši 3 izplatītākās problēmas un to risinājumus, ar kurām sastopas mūsu klienti identifikācijas procesā.

  • Pasmaidi kamerai

    Pēc tam, kad ir noskenēta Tava pase vai eID karte, mums ir nepieciešams pārliecināties, ka tas esi Tu, kas skenē šo dokumentu. Tādēļ lietotne Tev lūgs uztaisīt pašportreta bildi, kurā Tev ir obligāti jāuzsmaida kamerai, lai mēs pārliecinātos, ka tas esi Tu, nevis, piemēram, bilde kurā esi redzams.


  • Apgaismojums

    Reizēm, skenējot dokumentu, ir nepietiekams telpas apgaismojums. Tādēļ iesakām ieslēgt telpas apgaismojumu jau laicīgi.


  • Nederīgs dokuments

    Latvijā par personas apliecinošu dokumentu tiek uzskatīta tikai personas pase vai eID karte. Pārliecinies vai šiem dokumentiem nav beidzies derīguma termiņš, pirms izmanto tos identifikācijai.


Ja tomēr vēl joprojām neizdodas veiksmīgi pabeigt identifikācijas procesu, lūdzam Tevi sazināties ar mūsu klientu atbalsta speciālistiem pa tālruni 23778866 vai pa e-pastu info@creditea.lv.

Brīvība skāriena attālumā.

Lejupielādē mobilo lietotni, izveido savu kontu un lieto jau šodien.

Lejupielādēt lietotni